اخبار استان‌ها

بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بوشهری در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار مهر، فرید محبی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازار یابی و فروش تولیدات و خدمات یکی از مهمترین ارکان پایداری طرح‌های اشتغال می‌باشد و همچنین باعث توانمندی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در سال‌های اخیر به صورت ویژه جهت یافتن بازار فروش محصولات تولیدی و خدمات مددجویان از طرق مختلف مثل برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های محلی و منطقه‌ای به صورت فیزیکی و مجازی، ایجاد غرفه در سکو های مجازی پر بازدید، ثبت نشان تجاری و… ورود کرده است و به لطف الهی توانسته است قدم‌های مؤثری در این زمینه بردارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: با توجه به اقتضای جامعه و تغییر نگرش‌ها در نحوه تأمین و خرید محصولات که بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، باعث شده تا کمیته امداد نیز در این زمینه ورود پیدا کند.

محبی خاطر نشان کرد: در همین راستا ضمن انعقا تفاهم نامه‌هایی با فروشگاه‌های مجازی بستر لازم برای حضور مجریان طرح‌های اشتغال با تخفیف‌های لازم در این بازارها فراهم شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۰۰ طرح اشتغال از طریق سکوهای مجازی فروش محصولات خود را انجام داده اند و در سال جاری نیز قصد داریم ضمن حفظ فروشگاه‌های قبلی طرح‌های اشتغال جدیدی نیز به آن اضافه کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023